Μπέιζμπολ
Εκτός των παρακάτω ειδικών κανόνων στοιχήματος, ισχύουν και οι γενικοί όροι συμμετοχής σε στοιχήματα. Ωστόσο, οι ειδικοί κανόνες θα υπερισχύουν των γενικών όρων συμμετοχής.
1.) Επιπλέον περίοδοι: Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, ο διακανονισμός των στοιχημάτων θα γίνεται με το επίσημο αποτέλεσμα, συμπεριλαμβανομένων τυχόν έξτρα περιόδων.
2.) Διάρκεια Αγώνα: Σε περίπτωση οριστικής διακοπής του αγώνα, τα αποτελέσματα θα θεωρούνται επίσημα εάν έχουν σημειωθεί τουλάχιστον πέντε (5) περίοδοι (4½ περίοδοι, εάν προηγείται η γηπεδούχος ομάδα). Ο νικητής αποφασίζεται από τη βαθμολογία μετά την τελευταία ολοκληρωμένη περίοδο (εκτός από την περίπτωση οριστικής διακοπής του αγώνα στο δεύτερο ημίχρονο της περιόδου και ενώ προηγείται η γηπεδούχος ομάδα, που σε αυτήν την περίπτωση η γηπεδούχος ομάδα θεωρείται νικητήρια).
Εάν δεν αναφέρεται κάτι διαφορετικό, τότε αυτός ο κανόνας ισχύει για όλα τα στοιχήματα.
Εξαιρέσεις:
- ‘Live στοίχημα:’ Ο αγώνας πρέπει να έχει την πλήρη προγραμματισμένη διάρκεια για να λάβει δράση σε όλες τις αγορές - 9 περίοδοι (8½ εάν προηγείται η γηπεδούχος ομάδα) για παιχνίδια με 9 περιόδους, ή 7 περίοδοι (6½ εάν προηγείται η γηπεδούχος ομάδα) για παιχνίδια με 7 περιόδους. Εάν ο αγώνας διακοπεί πριν από την καθορισμένη διάρκεια, τότε όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται, εκτός από αυτά που έχουν διακανονιστεί άνευ όρων.
- Ολοκλήρωση αγώνα μπέιζμπολ: για να ισχύουν τα στοιχήματα, πρέπει να παιχτούν δύο ημίχρονα.
- Συνολικά: Τα στοιχήματα θα διακανονιστούν με την επίσημη βαθμολογία μετά από 9 περιόδους (8½ περιόδους εάν προηγείται η γηπεδούχος ομάδα). Σε περίπτωση που χρειάζονται επιπλέον περίοδοι για να ολοκληρωθεί ο αγώνας, τα στοιχήματα θα διακανονίζονται με βάση το τελικό επίσημο αποτέλεσμα. Εάν ο αγώνας διακοπεί νωρίτερα από την καθορισμένη διάρκεια, όλα τα στοιχήματα θα ακυρωθούν, εκτός από την περίπτωση που επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό συνολικό αποτέλεσμα στο οποίο μπορεί να στοιχηματίσει κάποιος, τότε σε αυτήν την περίπτωση ισχύουν όλα τα στοιχήματα.
3.) Ημερομηνίες: Όλοι οι αγώνες θα πρέπει να διεξαχθούν την προγραμματισμένη ημερολογιακή ημέρα (στον χώρο διεξαγωγής) και στον προγραμματισμένο χώρο διεξαγωγής. Διαφορετικά, όλα τα στοιχήματα για τον αγώνα θα είναι άκυρα. Ωστόσο, εάν ένας αγώνας αναβληθεί μετά την έναρξή του, λόγω καθυστερήσεων ή καιρικών συνθηκών, και συνεχιστεί μέσα σε 36 ώρες από την αρχική ώρα έναρξης, όλα τα στοιχήματα θα εξακολουθούν να ισχύουν. Εάν ένας αγώνας που είχε αναβληθεί συνεχιστεί σε πάνω από 36 ώρες μετά την αρχική ώρα έναρξης, και οι απαιτήσεις για την Ελάχιστη Διάρκεια του Αγώνα δεν ικανοποιούνται, όλα τα στοιχήματα θα ακυρωθούν εκτός από αυτά που έχουν διακανονιστεί άνευ όρων πριν από την αναβολή του αγώνα. Εάν η ημερομηνία ενός αγώνα play-off αλλάξει ή ένας αγώνας ολοκληρωθεί άλλη μέρα, τα στοιχήματα θα εξακολουθούν να ισχύουν. Ο νικητής του παιχνιδιού Play-Off θα πληρωθεί με βάση τον επίσημο νικητή αυτού του παιχνιδιού, όπως καθορίζεται από το MLB, αν και εξακολουθούν να ισχύουν όλοι οι αναφερόμενοι κανόνες για τους πίτσερ.
4.) Run Line: Τα στοιχήματα θα διακανονιστούν με το επίσημο αποτέλεσμα μετά από 9 περιόδους (8½ περιόδους εάν προηγείται η γηπεδούχος ομάδα) συμπεριλαμβανομένων τυχόν απαραίτητων επιπλέον περιόδων.
Πρόωρη λήξη: Εάν ένας αγώνας λήξει λόγω μεγάλης διαφοράς, όλα τα στοιχήματα run line θα εξακολουθούν να ισχύουν (ισχύει μόνο σε διοργανώσεις World Baseball Classics, παγκοσμίου κυπέλλου και ολυμπιακές).
5.) “Grand Salami”/MLB: Αυτό το στοίχημα αναφέρεται στον συνολικό αριθμό πόντων που σημειώθηκαν σε όλους τους αγώνες που διεξήχθησαν σε μια δεδομένη ημέρα. Μετρούν μόνο οι αγώνες που διεξήχθησαν εκείνη την ημέρα (σύμφωνα με το πρόγραμμα του MLB). Αν κάποιοι αγώνες αναβληθούν ή κάποιοι αγώνες προστεθούν στο πρόγραμμα μετά την ανακοίνωση των αρχικών αποδόσεων, τότε όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα. Σε περίπτωση που κάποιοι αγώνες εγκαταλειφθούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, τότε όλα τα στοιχήματα είναι άκυρα.
6.) Πρωταθλητές Κατηγορίας: Εάν, για οποιοδήποτε λόγο, η σεζόν περιορίζεται, τότε τα στοιχήματα θα διακανονίζονται με βάση τον Πρωταθλητή Κατηγορίας που θα ανακοινώνεται από την αντίστοιχη αρμόδια αρχή.
7.) Σε ποια περίπτωση (ο παίκτης X) θα βρεθεί στο τέλος της πρώτης του με ρόπαλο: Τα στοιχήματα θα διακανονίζονται στην ενέργεια που ακολουθεί ο επιλεγμένος ροπαλοφόρος που αφήνει την αρχική πλάκα. Είτε θα είναι "εκτός", "στη βάση" ή θα πετύχει "χόουμ ραν". Τυχόν άλλες ενέργειες που προκαλούνται από την εμφάνιση άλλου ροπαλοφόρου στην αρχική πλάκα δεν προσμετράται για σκοπούς του στοιχήματος.
8.) Εάν ένα στοίχημα νίκης, ένα συνολικό ή ένα χάντικαπ στοίχημα ολοκληρωθεί με ισοπαλία και δεν έχουν προσφερθεί αποδόσεις για αυτήν την επιλογή, όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται.
9.) Ειδικά πονταρίσματα παίκτη: Οι παίκτες που περιλαμβάνονται στο στοίχημα ενός άλλου παίκτη θα πρέπει να ξεκινήσουν για να ισχύει το στοίχημα. Συγκεκριμένα, τα στοιχήματα για τη θέση απόδοσης ενός παίκτη θα ισχύουν μόλις ο παίκτης εμφανιστεί σε μια πλάκα. Επιπλέον, τα στοιχήματα για την απόδοση ενός πίτσερ θα ισχύουν μόλις αυτός ο πίτσερ ρίξει μια μπαλιά για την ομάδα του. Για τυχόν στοιχήματα για παίκτη εναντίον παίκτη, και οι δύο παίκτες πρέπει να ξεκινήσουν το παιχνίδι και να έχουν επίσημη εμφάνιση, όπως αναφέρεται παραπάνω, για να ισχύει το στοίχημα. Επιπλέον, αυτά τα στοιχήματα παίκτη εναντίον παίκτη θα θεωρούνται επίσημα μόλις ένας τουλάχιστον από τους παίκτες αποχωρήσει από το παιχνίδι, ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα ή/και την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Εκτός απ' όσα ορίζονται παραπάνω, όλα τα παιχνίδια πρέπει να παίζονται και να θεωρούνται επίσημο παιχνίδι από την MLB για να ισχύουν τα στοιχήματα.
Τα παιχνίδια MLB υπόκεινται σε αναβολές καιρού, όπου ένα παιχνίδι μπορεί να ξεκινήσει και στη συνέχεια να διακοπεί λόγω κακοκαιρίας και στη συνέχεια να μεταφερθεί σε άλλη ημερομηνία. Θα ακυρώνουμε όλα τα στοιχήματα προς παίκτες όταν ένα παιχνίδι αναβάλλεται με αυτόν τον τρόπο. Ωστόσο, δεν θα ακυρώσουμε τα στοιχήματα προς παίκτες που έχουν καθοριστεί άνευ όρων κατά τη στιγμή της αναβολής.
Για στοιχήματα εντός παιχνιδιού σε MLB, θα ακυρώσουμε τα στοιχήματα εάν τοποθετηθεί ένα στοίχημα σε μια αγορά για έναν παίκτη που στη συνέχεια αποσυρθεί από το παιχνίδι προτού μπορέσει να συγκεντρώσει περισσότερα στατιστικά. Για ένα στοίχημα που τοποθετεί έναν παίκτη σε αγορές με ροπαλοφόρα, αυτό θα ήταν το σημείο όπου ο παίκτης δεν κάνει μια επόμενη εμφάνιση στην πλάκα μετά την τοποθέτηση του στοιχήματος. Για ένα στοίχημα που τοποθετεί έναν πίτσερ σε αγορές pitching (ή σε αγορά ροπαλοφόρου για έναν πίτσερ στην περίπτωση των πίτσερ στο National League), αυτό θα ήταν το σημείο όπου ο πίτσερ δεν κάνει άλλη ρίψη μετά την τοποθέτηση του στοιχήματος.
10.) Παίκτης εναντίον παίκτη - μακροπρόθεσμα(π.χ.: Ποιος παίκτης θα πετύχει τους περισσότερους πόντους στην κανονική σεζόν; Παίκτης Α/Παίκτης Β): Εάν ένας παίκτης δεν είναι στην ενεργή σύνθεση της πρώτης ημέρας της κανονικής σεζόν, όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται. Εάν κάποιος από τους δύο παίκτες αλλάξει ομάδα, θα προσμετρούνται τα συνολικά στατιστικά.
11.) Πόσες νίκες κανονικής σεζόν θα καταγράψει η ομάδα Χ;: Η ομάδα πρέπει να παίξει 160 παιχνίδια κανονικής σεζόν για να ισχύουν τα στοιχήματα.
12.) Στοίχημα σε σειρά: Μια σειρά, για αυτό το στοίχημα, είναι ένας αριθμός αγώνων (συνήθως 3 ή 4) που παίζονται στη σειρά από τις ίδιες ομάδες στον ίδιο χώρο διεξαγωγής. Το στοίχημα σε σειρά αναφέρεται στην ομάδα που κερδίζει περισσότερους αγώνες από τη σειρά. Σε περίπτωση ισοπαλίας (και οι δύο ομάδες κερδίζουν τον ίδιο αριθμό αγώνων) όλα τα στοιχήματα ακυρώνονται.
- Υπολογίζονται μόνο οι αγώνες που ολοκληρώνονται εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου για τη σειρά.
- Εάν μια ομάδα παίξει με κάποιον άλλον αντίπαλο μεταξύ των προγραμματισμένων αγώνων της σειράς, αυτός ο αγώνας δεν επηρεάζει το στοίχημα στη σειρά.
- Για να ισχύουν όλα τα στοιχήματα, τουλάχιστον ένας αγώνας της σειράς πρέπει να διεξαχθεί.
- Εάν διακοπεί κάποιος αγώνας της σειράς, ο αγώνας θεωρείται έγκυρος για τη σειρά εάν ανακηρυχθεί επίσημα νικητής.
- Ένας αγώνας που αναβάλλεται από προηγούμενη σειρά δεν θεωρείται μέρος της τρέχουσας σειράς.
- Εάν ένας αγώνας καθυστερήσει ή αναβληθεί για οποιονδήποτε λόγο αλλά συνεχιστεί και ολοκληρωθεί μέσα στην ίδια μέρα, ο αγώνας προσμετράται για τη σειρά.
13.) Χτυπήματα: Για να πετύχει ένα χτύπημα, ο ροπαλοφόρος πρέπει πρώτα να φτάσει στην πρώτη βάση προτού κάποιος αμυντικός μπορέσει είτε να τον ακουμπήσει με τη μπάλα, να τη ρίξει σε άλλον παίκτη που προστατεύει τη βάση προτού τη φτάσει ο ροπαλοφόρος ή να ακουμπήσει την πρώτη βάση ενώ κρατά τη μπάλα. Το χτύπημα αποδίδεται τη στιγμή που ο ροπαλοφόρος φτάσει με ασφάλεια στην πρώτη βάση. Εάν τον βγάλουν άουτ ενώ προσπαθεί να φτάσει το χτύπημα στη δεύτερη ή την τρίτη ή ένα χόουμ ραν στον ίδιο αγώνα, θα λάβει και πάλι πόντο για ένα χτύπημα (σύμφωνα με την τελευταία βάση που έφτασε με ασφάλεια στον αγώνα).
Εάν ο ροπαλοφόρος φτάσει στην πρώτη βάση λόγω επιθετικής εμπλοκής από προηγούμενο δρομέα (συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που ο προηγούμενος δρομέας χτυπηθεί από την μπαλιά), του αποδίδεται ένα χτύπημα.
14.) Προτάσεις παίκτη μπέιζμπολ: Οι παίκτες που περιλαμβάνονται στην πρόταση ενός άλλου παίκτη θα πρέπει να ξεκινήσουν για να ισχύουν τα στοιχήματα. Συγκεκριμένα, τα στοιχήματα για τη θέση απόδοσης ενός παίκτη θα ισχύουν μόλις ο παίκτης εμφανιστεί σε μια πλάκα. Επιπλέον, τα στοιχήματα για την απόδοση ενός πίτσερ θα ισχύουν μόλις αυτός ο πίτσερ ρίξει μια μπαλιά για την ομάδα του. Για τυχόν προτάσεις για παίκτη εναντίον παίκτη, και οι δύο παίκτες πρέπει να ξεκινήσουν το παιχνίδι και να έχουν επίσημη εμφάνιση, όπως αναφέρεται παραπάνω, για να ισχύουν τα στοιχήματα. Επιπλέον, αυτά τα στοιχήματα παίκτη εναντίον παίκτη θα θεωρούνται επίσημα μόλις ένας τουλάχιστον από τους παίκτες αποχωρήσει από το παιχνίδι, ανεξάρτητα από το τελικό αποτέλεσμα ή/και την ολοκλήρωση του παιχνιδιού. Εκτός απ' όσα ορίζονται παραπάνω, όλα τα παιχνίδια πρέπει να παίζονται και να θεωρούνται επίσημο παιχνίδι από την MLB για να ισχύουν τα στοιχήματα. Τα παιχνίδια MLB υπόκεινται σε αναβολές καιρού, όπου ένα παιχνίδι μπορεί να ξεκινήσει και στη συνέχεια να διακοπεί λόγω κακοκαιρίας και στη συνέχεια να μεταφερθεί σε άλλη ημερομηνία. Θα ακυρώνουμε όλα τα στοιχήματα προς παίκτες όταν ένα παιχνίδι αναβάλλεται με αυτόν τον τρόπο. Ωστόσο, δεν θα ακυρώσουμε τα στοιχήματα προς παίκτες που έχουν καθοριστεί άνευ όρων κατά τη στιγμή της αναβολής.
Για στοιχήματα εντός παιχνιδιού σε MLB, θα ακυρώσουμε τα στοιχήματα εάν τοποθετηθεί ένα στοίχημα σε μια αγορά για έναν παίκτη που στη συνέχεια αποσυρθεί από το παιχνίδι προτού μπορέσει να συγκεντρώσει περισσότερα στατιστικά. Για ένα στοίχημα που τοποθετεί έναν παίκτη σε αγορές με ροπαλοφόρα, αυτό θα ήταν το σημείο όπου ο παίκτης δεν κάνει μια επόμενη εμφάνιση στην πλάκα μετά την τοποθέτηση του στοιχήματος. Για ένα στοίχημα που τοποθετεί έναν πίτσερ σε αγορές pitching (ή σε αγορά ροπαλοφόρου για έναν πίτσερ στην περίπτωση των πίτσερ στο National League), αυτό θα ήταν το σημείο όπου ο πίτσερ δεν κάνει άλλη ρίψη μετά την τοποθέτηση του στοιχήματος.
15.) Οι περισσότεροι ροπαλοφόροι στη βάση: Διακανονίζονται με τη χρήση του συνολικού αριθμού walk, walk με πρόθεση, χτύπημα με pitch και χτυπήματα που αποδίδονται στους ροπαλοφόρους κατά τη διάρκεια της εμφάνισής τους στην πλάκα. Αυτή η αγορά δεν περιλαμβάνει τρίτα strike που δεν παίζονται, reach σε σφάλματα, επιλογή fielder και παρέμβαση catcher.
16.) Συνολικές βάσεις παίκτη: Οι συνολικές βάσεις για έναν παίκτη καταγράφονται μέσω χτυπημάτων. Δεν περιλαμβάνουν walk, χτύπημα από pitch, βάσεις που προχωρά ως runner, reach σε σφάλματα ή επιλογή fielder.
17.) Μονά/διπλά/τριπλά/home run παίκτη: Τα στοιχήματα θα διακανονίζονται με βάση τον αριθμό του επιλεγμένου συγκεκριμένου αποτελέσματος που ένας παίκτης καταγράφει στην καθορισμένη περίοδο.
18.) Αποτέλεσμα του πρώτου pitch (καταγραμμένος πίτσερ): Διακανονίζεται με βάση το αποτέλεσμα του πρώτου pitch που ρίχνεται από τον καταγεγραμμένο πίτσερ. Θα ακυρώσουμε στοιχήματα εάν υπάρχει αλλαγή στον καταγεγραμμένο πίτσερ πριν από το πρώτο pitch που ρίχνεται. Για σκοπούς διακανονισμού, οι μπάλες που ρίχνονται και έχουν ως αποτέλεσμα την εμφάνιση στις πλάκες να τελειώνει (π.χ.: χτυπήματα/out) δεν υπολογίζονται ως stike. Αν μια παράβαση πίτσερ ή ροπαλοφόρου έχει ως αποτέλεσμα αυτόματη μπαλιά ή strike, τότε η αγορά διακανονίζεται με βάση το αποτέλεσμα της παράβασης. Τα χτυπήματα από pitch και τα pitch out διακανονίζονται ως "μπαλιά". Η επιλογή "εντός παιχνιδιού" περιλαμβάνει οποιοδήποτε τύπο χτυπήματος (μονό, διπλό κ.λ.π) και τυχόν μπαλιές που ρίχνονται με αποτέλεσμα να καταγράφεται out.
19.) Προτάσεις αποτελέσματος μπέιζμπολ εμφάνισης σε πλάκα: Οι καταγεγραμμένοι παίκτες πρέπει να καταγράψουν τουλάχιστον μια εμφάνιση σε πλάκα για να ισχύουν τα στοιχήματα (σε περίπτωση αποτυχίας, τα στοιχήματα σε αυτή την αγορά θα είναι άκυρα). Σε περίπτωση που αντικατασταθεί παίκτης μεταξύ εμφανίσεων σε πλάκα, τα στοιχήματα σε εμφανίσεις σε πλάκα που έχουν ήδη προκύψει θα ισχύουν. Ωστόσο, τα στοιχήματα σε μελλοντικές αγορές εμφάνισης σε πλάκα θα είναι άκυρα. Για σκοπούς διακανονισμού, η επιλογή fielder, η παρέμβαση catcher χτυπήματος με pitch θα διακανονίζεται ως "άλλο". Ο ροπαλοφόρος που φτάνει στην πρώτη βάση αφού πέσει τρίτο strike, θα διακανονίζεται ως "strikeout". Εάν ένας ροπαλοφόρος δεν μπορεί να ολοκληρώσει την εμφάνιση σε πλάκα λόγω τραυματισμού, αποβολής ή άλλων λόγων, τότε τα στοιχήματα θα είναι άκυρα. Όλες οι αγορές διακανονίζονται με βάση τα επίσημα στατιστικά που ανακοινώνει το MLB ως επίσημος φορέας.
Κανόνες για στοιχήματα στο μπέιζμπολ (Build A Bet)
Αποτελέσματα επιλογής και στοιχήματος
Όλες οι επιλογές μπέιζμπολ SGM θα πρέπει να κερδίσουν (χωρίς ισοπαλίες κ.λπ.) για να θεωρηθεί ένα στοίχημα νικητήριο. Μια επιλογή που δεν κερδίζει θα διακανονίζεται ως χαμένη, εκτός εάν αναφέρεται ρητώς κάτι διαφορετικό.
Για παράδειγμα, οι επιλογές ότι μια ομάδα θα κερδίσει τον αγώνα και όπου ο αγώνας τελειώνει με ισοπαλία, είτε έχει καθοριστεί το αποτέλεσμα με ή χωρίς επιπλέον περιόδους και ακόμα και όταν η ισοπαλία μπορεί να μην έχει προσφερθεί μέσω Build A Bet, θα διακανονίζονται ως χαμένες. Αυτό δεν ισχύει σε MLB καθώς οι επιπλέον περίοδοι παίζονται μέχρι να κερδίσει μια ομάδα, αλλά μπορεί να ισχύει σε άλλες διοργανώσεις μπέιζμπολ με βάση τους κανόνες που ισχύουν. Παρομοίως, οι επιλογές "Αγώνας έως Χ" όπου καμία ομάδα δεν φτάσει το επιλεγμένο σκορ θα διακανονίζονται ως χαμένες, ανεξάρτητα από το εάν προσφέρεται επιλογή "καμία ομάδα δεν θα φτάσει το Χ" ως εναλλακτική ή όχι.
Εάν μία ή περισσότερες επιλογές σε οποιοδήποτε στοίχημα καταλήξουν άκυρες λόγω του ότι ο επιλεγμένος παίκτης δεν συμμετάσχει στον αγώνα (δείτε την ενότητα 4), ολόκληρο το στοίχημα θα καταλήξει άκυρο. Οι επιλογές που θεωρούνται άκυρες για άλλους λόγους (συνήθως, λόγω εγκατάλειψης ή αναβολής του αγώνα) θα διακανονίζονται με βάση τους κανόνες που περιγράφονται στις ενότητες 7 και 8.
Επιπλέον περίοδοι
Όλοι οι αγώνες μπέιζμπολ θα διακανονίζονται σύμφωνα με το επισήμως ανακοινωθέν αποτέλεσμα, συμπεριλαμβανομένων τυχόν επιπλέον περιόδων. Όλα τα στατιστικά παίκτη και ομάδας που συγκεντρώνονται κατά τη διάρκεια των επιπλέον περιόδων προσμετρούνται στο στοίχημα για λόγους διακανονισμού του στοιχήματος.
Πίτσερ που αναφέρονται/καθιερώνονται/κατονομάζονται
Τα πονταρίσματα μέσω Build A Bet δεν περιλαμβάνουν και δεν εξαρτώνται από πίτσερ που αναφέρονται/καθιερώνονται/κατονομάζονται. Εάν ένας από τους δύο ή και οι δύο πίτσερ που αναφέρονται αρχικά ότι θα ξεκινήσουν τον αγώνα αντικατασταθούν από άλλους πίτσερ, πριν από την έναρξη του αγώνα και μετά από την τοποθέτηση στοιχημάτων, τότε τα στοιχήματα θεωρούνται έγκυρα.
Όπου οι πίτσερ μπορεί να αναγράφονται ή να θεωρούνται σχετικοί με την εμφάνιση οποιασδήποτε επιλογής, θα θεωρείται ότι εμφανίζονται μόνο για λόφους αναφοράς και δεν επηρεάζουν ή αποτρέπουν την εφαρμογή αυτού του κανόνα. Οι επιλογές που περιλαμβάνουν συγκεκριμένα έναν πίτσερ που δεν παίζει (και επομένως τα στοιχήματα που περιλαμβάνουν αυτές τις επιλογές) θα θεωρούνται άκυρες με βάση τους κανόνες για συγκεκριμένες αγορές παίκτη στην ενότητα 4.
Αγορές συγκεκριμένου παίκτη
Εάν ένας παίκτης δεν συμμετέχει σε έναν αγώνα, οι επιλογές συγκεκριμένα για αυτόν τον παίκτη (και επομένως για ολόκληρο το στοίχημα) θα είναι άκυρες. Αυτός ο κανόνας εφαρμόζεται ως εξής:
- Οι επιλογές για αγορές ρίπτη/ροπαλοφόρου θα είναι ενεργές εάν ο εν λόγω παίκτης εμφανιστεί τουλάχιστον μία φορά στην πλάκα. Εάν ο παίκτης δεν εμφανιστεί στην πλάκα, οι επιλογές θεωρούνται άκυρες.
- Οι επιλογές με αγορές κλεψίματος βάσης θα είναι ενεργές εάν ο εν λόγω παίκτης μπει στο παιχνίδι οποιαδήποτε στιγμή. Αυτό περιλαμβάνει την εμφάνιση σε πλάκα αλλά και στο παιχνίδι ως αμυντικός, αντικαταστάτης αμυντικού, επιθετικός-πίτσερ κ.ο.κ. Εάν ο παίκτης δεν μπει στο παιχνίδι με οποιαδήποτε ιδιότητα, αυτές οι επιλογές θα θεωρούνται άκυρες.
- Οι επιλογές για αγορές πίτσερ θα είναι ενεργές εάν ο εν λόγω παίκτης ρίξει τουλάχιστον μια μπαλιά στον αγώνα. Εάν ο παίκτης δεν το κάνει, οι επιλογές θεωρούνται άκυρες.
Οι επιλογές παίκτη θα θεωρούνται ενεργές ή άκυρες με βάση τους παραπάνω κανόνες, ανεξάρτητα από το αν η επιλογή μπορεί να αναφέρεται σε συγκεκριμένη περίοδο του αγώνα. Για παράδειγμα, μια επιλογή σε έναν συγκεκριμένο παίκτη να λάβει 1+ χτυπήματα στις πρώτες 5 περιόδους ενός αγώνα θα ήταν ενεργή (και επομένως θα θεωρούνταν ότι χάνει) εάν αυτός ο παίκτης έμπαινε στο παιχνίδι ως αντικαταστάτης μόνο μετά την 5η περίοδο και έκανε την εμφάνισή του στην πλάκα από εκείνο το σημείο. Ωστόσο, εάν αυτός ο παίκτης τραυματιστεί λίγο πριν την έναρξη του παιχνιδιού, αποσυρθεί από τη σειρά έναρξης (ή από τον πάγκο) και δεν κάνει εμφάνιση σε καμία πλάκα, η επιλογή και επομένως το ποντάρισμα θα ακυρωθεί.
Αγώνες με 7 περιόδους/Double Headers
Στις περιπτώσεις που ο προγραμματισμός των αγώνων μπέιζμπολ έχει γίνει πριν από την έναρξη με προϋπόθεση να διεξαχθεί ο αγώνας με λιγότερες από 9 περιόδους (π.χ.: αγώνες με 7 περιόδους για διοργανώσεις MLB double headers), οι αγώνες θα διακανονίζονται ως συνήθως σύμφωνα με τους κανόνες που περιγράφονται σε αυτό το έγγραφα (δηλαδή θα ισχύει μεταχείριση ως συνήθως, αντί για των αγώνων με μειωμένες περιόδους).
Αγώνες που αναβάλλονται και δεν ολοκληρώνονται
Εάν ένας αγώνας δεν ξεκινήσει την προγραμματισμένη ημερομηνία της επίσημα αναγραφόμενης ώρας έναρξης (τοπική ώρα στο στάδιο), όλα τα στοιχήματα για τον αγώνα θα είναι άκυρα.
Εάν αναβληθεί ένας αγώνας μετά την έναρξή του και συνεχιστεί μέσα σε 36 ώρες (συνολικά) από την αρχική ώρα έναρξης, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται έγκυρα.
Εάν ένας αγώνας αναβληθεί μετά την έναρξή του και συνεχιστεί μετά από πάνω από 36 ώρες μετά την αρχική ώρα έναρξης ή δεν συνεχιστεί καθόλου, θα θεωρείται ότι ο αγώνας δεν ολοκληρώθηκε και διακανονίζεται σύμφωνα με τους κανόνες στις ενότητες 7 και 8 (όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα εκτός από αυτά που έχουν καθοριστεί αμετάκλητα). Αυτός ο κανόνας δεν ισχύει για αγώνες πλέι-οφ. Σε περίπτωση που αναβληθεί πλέι-οφ ή αγώνας τουρνουά μετά τη σεζόν, όλα τα στοιχήματα θα θεωρούνται έγκυρα σε κάθε περίπτωση αναβολής, μέχρι να ολοκληρωθεί επίσημα ο αγώνας, σύμφωνα με τις οδηγίες της σχετικής λίγκας/οργάνωσης.
Αγώνες με περιορισμένες περιόδους
Σε περίπτωση μείωσης των περιόδων σε αγώνες μπέιζμπολ μετά την έναρξή τους (π.χ.: λόγω κακοκαιρίας), ο διακανονισμός τους θα γίνεται με βάση τους εξής κανόνες:
- Τα στοιχήματα θα θεωρούνται άκυρα εάν περιλαμβάνουν τουλάχιστον μια επιλογή με παίκτη που δεν συμμετέχει στο παιχνίδι, σύμφωνα με τους κανόνες που περιγράφονται στην ενότητα 4. Οι κανόνες που αναφέρονται παρακάτω ισχύουν με την επιφύλαξη και κατόπιν ισχύος αυτού του κανόνα.
- Αν κάθε επιλογή στο στοίχημα στο παιχνίδι είναι ήδη νικητήρια και το γεγονός της μείωσης περιόδων δεν επηρεάζει το αποτέλεσμα της κάθε επιλογής, το στοίχημα θα θεωρείται νικητήριο στο σύνολό του. Για παράδειγμα, ένα στοίχημα με 2 σκέλη που περιλαμβάνει μια επιλογή over συνολικών run και έναν συγκεκριμένο παίκτη να σκοράρει home run, σε ένα παιχνίδι όπου τα απαιτούμενα run έχουν επιτευχθεί και ο παίκτης σκόραρε home run σε αγώνα με περιορισμένες περιόδους, θα θεωρείται ως νικητήριο. Σε αυτή την περίπτωση, το παιχνίδι που παίζεται με περιορισμένες περιόδους δεν επηρεάζει κάποια επιλογή. Δεν ισχύει το ίδιο σε under συνολικών run όπου ο αγώνας μειώνεται ενώ το συνολικό σκορ ήταν ακόμη κάτω από τον επιλεγμένο αριθμό, συνεπώς η μείωση των περιόδων επηρέασε το αποτέλεσμα.
- Αν χάσει μια μεμονωμένη επιλογή ενός στοιχήματος και μετά μειωθεί ο αγώνας, το στοίχημα θα θεωρείται ότι χάνει, όπου ανεξάρτητα από το γεγονός της μείωσης περιόδων, οι εν λόγω επιλογές είχαν ολοκληρωθεί αμετάκλητα. Για παράδειγμα, ένα στοίχημα που περιλαμβάνει επιλογή για την πρώτη ομάδα που θα σκοράρει, σε αγώνα που η άλλη ομάδα σκόραρε πρώτη και ο αγώνας στη συνέχεια παίχτηκε με μειωμένες περιόδους, θα διακανονίζεται ως χαμένο. Σε αυτή την περίπτωση, το στοίχημα είχε ήδη χαθεί και το αποτέλεσμα δεν ήταν δυνατό να επηρεαστεί με οποιονδήποτε τρόπο, ανεξάρτητα από την επακόλουθη μείωση ή όχι των περιόδων του αγώνα.
- Αν δεν υπάρχουν επιλογές που χάνουν μέσα στο στοίχημα και τουλάχιστον μία επιλογή άκυρη σε αγώνα όπου οι περίοδοι έχουν μειωθεί μετά την έναρξη, το στοίχημα θα θεωρείται άκυρο. Αυτός ο κανόνας ισχύει όταν μία ή περισσότερες επιλογές δεν έχουν ουσιαστικά καθοριστεί μετά την ολοκλήρωση του μειωμένου αριθμού περιόδων και μπορεί να είχαν κερδίσει ή χάσει αν είχε ολοκληρωθεί ο πλήρης αριθμός περιόδων όπως ήταν προγραμματισμένο. Για παράδειγμα, το στοίχημα που περιλαμβάνει επιλογή over επιλογή συνολικών run, σε παιχνίδι με μειωμένες περιόδου που ολοκληρώνεται ενώ τα συνολικά run είναι ακόμα κάτω από τον απαιτούμενο αριθμό, θα θεωρείται ως άκυρο. Σε αυτή την περίπτωση, η επιλογή συνολικών run δεν είχε κριθεί ακόμη και θα μπορούσε να κερδηθεί ή να χαθεί εάν δεν είχε προκύψει η μείωση περιόδων του αγώνα, συνεπώς η επιλογή και επομένως το στοίχημα θεωρούνται άκυρα.
- Η μόνη εξαίρεση στους παραπάνω κανόνες είναι το αποτέλεσμα αγοράς Νικητής αγώνα / Γραμμή χρημάτων / Μία προς μία. Αυτό θα διακανονίζεται σύμφωνα με το επίσημο αποτέλεσμα της λίγκας για τον αγώνα. Εάν ένας αγώνας με μειωμένες περιόδους λήξει με το επίσημο αποτέλεσμα νίκης/απώλειας σύμφωνα με τη σχετική λίγκα, η αγορά Νικητή Αγώνα θα διακανονίζεται αντίστοιχα.
Οι αγώνες που ολοκληρώνονται μετά από 8,5 περιόδους (όπου η γηπεδούχος ομάδα προηγείται με 8,5 περιόδους και ο αγώνας τελειώνει εκεί) δεν θεωρείται ότι έχουν μειωμένη διάρκεια. Θα διακανονίζονται με βάση τους συνήθεις κανόνες διακανονισμού στοιχήματος και όχι με βάση τους κανόνες που παρουσιάζονται σε αυτή την ενότητα για αγώνες με μειωμένη διάρκεια. Αυτό ισχύει επίσης για τους αγώνες που προγραμματίζονται για 7 περιόδους και τελειώνουν μετά από 6,5 περιόδους με τη γηπεδούχο ομάδα να προηγείται.
Αγώνες που εγκαταλείπονται
Εάν ένας αγώνας διακοπεί οριστικά πριν από την έναρξή του, εμπίπτει στον κανόνα για την προγραμματισμένη ημερομηνία για την αναβολή αγώνων που περιγράφεται στην ενότητα 6.
Εάν ένας αγώνας διακοπεί οριστικά μετά την έναρξή του, αλλά λήξει με επίσημο αποτέλεσμα νίκης/απώλειας σύμφωνα με τη σχετική λίγκα/οργάνωση, θα διακανονίζεται με βάση τους κανόνες στην ενότητα 7 για αγώνες με περιορισμένες περιόδους. Σε αυτό συμπεριλαμβάνεται ο διακανονισμός του επίσημου αποτελέσματος που περιγράφεται στην υποενότητα 7.5.
Εάν ένας αγώνας διακοπεί οριστικά μετά την έναρξη και δεν καθοριστεί επίσημο αποτέλεσμα νίκης/απώλειας από τη σχετική λίγκα/οργάνωση, θα διακανονιστεί με βάση τους κανόνες στην ενότητα 7 για αγώνες με περιορισμένες περιόδους, αλλά το αποτέλεσμα της αγοράς Νικητή Αγώνα/Γραμμής κέρδους/Ένας προς έναν θα θεωρείται άκυρο.
Αλλαγές χώρου διεξαγωγής
Αν ο χώρος διεξαγωγής ενός αγώνα αλλάξει από τον αρχικά προγραμματισμένο, τα στοιχήματα θα ισχύουν αν οι αρχικές ομάδες γηπεδούχων και διεκδικητών παραμείνουν καθορισμένες ως έχουν. Αν ο χώρος διεξαγωγής αλλάξει και οι καθορισμένες ομάδες γηπεδούχων και διεκδικητών αντιστραφούν, τα στοιχήματα που τοποθετούνται στις αρχικές καταχωρίσεις ομάδων γηπεδούχων και διεκδικητών θα θεωρούνται άκυρα.