Esports

Εκτός των παρακάτω ειδικών κανόνων στοιχήματος, ισχύουν και οι γενικοί όροι συμμετοχής σε στοιχήματα. Ωστόσο, οι ειδικοί κανόνες θα υπερισχύουν των γενικών όρων συμμετοχής.

1.) Esports 1 X 2 - Ποιος θα νικήσει;
Τα στοιχήματα θα διακανονίζονται βάσει αποτελέσματος, συμπ. παράτασης. Εάν ο αγώνας/διοργάνωση λήξει με απόσυρση, όλα τα στοιχήματα θα ισχύουν και θα διακανονίζονται βάσει του επίσημου νικητή.

2.) eSports: 1 X 2 – Αποτέλεσμα
Τα στοιχήματα θα διακανονίζονται βάσει του αποτελέσματος μετά την κανονική διάρκεια. Εάν ο αγώνας/διοργάνωση λήξει με απόσυρση, όλα τα στοιχήματα θα ισχύουν και θα διακανονίζονται βάσει του επίσημου νικητή.

3.) eSports: Ακυρώσεις
Τα στοιχήματα θα ακυρώνονται ιδίως στις παρακάτω ενδεικτικές περιπτώσεις:
  • Εάν υπάρξει αλλαγή στην προγραμματισμένη απόσταση του αγώνα
  • Σε περίπτωση εύκολης νίκης

4.) Esports: Αναβληθέντες αγώνες:

Οποιαδήποτε στοιχήματα σε αγώνα που δεν διεξαχθεί την προγραμματισμένη ημέρα ή διεξαχθεί σε διαφορετική τοποθεσία κατά τη στιγμή τοποθέτησης του στοιχήματος, θα θεωρείται άκυρο.

5.) eSports: Γενικοί κανόνες

Όταν μια διοργάνωση περιλαμβάνει τους ίδιους δύο παίκτες ή ομάδες που παίζουν σε πολλά παιχνίδια ή χάρτες, για παράδειγμα "ο καλύτερος στα 3", και ένα ή περισσότερα παιχνίδια ή χάρτες δεν παίζονται επειδή το αποτέλεσμα του παιχνιδιού έχει ήδη καθοριστεί, τότε τα στοιχήματα σε παιχνίδια ή χάρτες που δεν έχουν παιχτεί είναι άκυρα και το ποσό πονταρίσματος θα επιστραφεί.

Ένας χάρτης θεωρείται ότι ξεκίνησε μόλις αρχίσει το ρολόι του παιχνιδιού ή κάποια από τις δύο ομάδες ή ένας από τους δύο παίκτες κάνει μια ενέργεια παιχνιδιού που σχετίζεται με αυτόν τον χάρτη, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών, των αποκλεισμών και των αγορών όπλων. Σε περίπτωση που ένας χάρτης πρέπει να αναδημιουργηθεί λόγω τεχνικού σφάλματος, τα στοιχήματα που τοποθετούνται μετά την έναρξη του χάρτη θα ακυρώνονται. Εάν οι χάρτες διακοπούν, αλλά αρχίσουν ξανά όπως έχει προγραμματιστεί, τα στοιχήματα θα ισχύουν.

Τα στοιχήματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή.

Οι παρακάτω κανόνες ενδέχεται να ισχύουν για διαφορετικά παιχνίδια, π.χ. ο κανόνας "Να σκοράρει η ομάδα το επόμενο kill" ισχύει τόσο για το LoL όσο και για το Dota2. Ειδικοί κανόνες που ισχύουν μόνο για έναν τύπο παιχνιδιού θα επισημαίνονται όπου χρειάζεται.

4.) Esports: Αναβληθέντες αγώνες:

Οποιαδήποτε στοιχήματα σε αγώνα που δεν διεξαχθεί την προγραμματισμένη ημέρα ή διεξαχθεί σε διαφορετική τοποθεσία κατά τη στιγμή τοποθέτησης του στοιχήματος, θα θεωρείται άκυρο.

5.) eSports: Γενικοί κανόνες

Όταν μια διοργάνωση περιλαμβάνει τους ίδιους δύο παίκτες ή ομάδες που παίζουν σε πολλά παιχνίδια ή χάρτες, για παράδειγμα "ο καλύτερος στα 3", και ένα ή περισσότερα παιχνίδια ή χάρτες δεν παίζονται επειδή το αποτέλεσμα του παιχνιδιού έχει ήδη καθοριστεί, τότε τα στοιχήματα σε παιχνίδια ή χάρτες που δεν έχουν παιχτεί είναι άκυρα και το ποσό πονταρίσματος θα επιστραφεί.

Ένας χάρτης θεωρείται ότι ξεκίνησε μόλις αρχίσει το ρολόι του παιχνιδιού ή κάποια από τις δύο ομάδες ή ένας από τους δύο παίκτες κάνει μια ενέργεια παιχνιδιού που σχετίζεται με αυτόν τον χάρτη, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών, των αποκλεισμών και των αγορών όπλων. Σε περίπτωση που ένας χάρτης πρέπει να αναδημιουργηθεί λόγω τεχνικού σφάλματος, τα στοιχήματα που τοποθετούνται μετά την έναρξη του χάρτη θα ακυρώνονται. Εάν οι χάρτες διακοπούν, αλλά αρχίσουν ξανά όπως έχει προγραμματιστεί, τα στοιχήματα θα ισχύουν.

Τα στοιχήματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή.

Οι παρακάτω κανόνες ενδέχεται να ισχύουν για διαφορετικά παιχνίδια, π.χ. ο κανόνας "Να σκοράρει η ομάδα το επόμενο kill" ισχύει τόσο για το LoL όσο και για το Dota2. Ειδικοί κανόνες που ισχύουν μόνο για έναν τύπο παιχνιδιού θα επισημαίνονται όπου χρειάζεται.

6.) eSports: Νικητής παιχνιδιού

Ποιος θα κερδίσει στο παιχνίδι

Εάν υπάρξει αλλαγή στον αριθμό των χαρτών ή των παιχνιδιών που παίζονται, τα στοιχήματα που τοποθετούνται σε αυτήν την αγορά θα ισχύουν.

Εάν οποιοσδήποτε χάρτης δεν παιχτεί ή απονεμηθεί σε έναν παίκτη ή μια ομάδα από εύκολη νίκη ή οριστεί ως προεπιλογή χωρίς να έχει ξεκινήσει το παιχνίδι, όλα τα στοιχήματα σε αυτόν τον χάρτη και στο παιχνίδι συνολικά είναι άκυρα.

7.) eSportsΝικητής χάρτη

Ποιος θα κερδίσει τον χάρτη

Εάν οποιοσδήποτε χάρτης δεν παιχτεί ή απονεμηθεί σε έναν παίκτη ή μια ομάδα από εύκολη νίκη ή οριστεί ως προεπιλογή χωρίς να έχει ξεκινήσει το παιχνίδι, όλα τα στοιχήματα σε αυτόν τον χάρτη είναι άκυρα.

Για χάρτες όπου μια ομάδα παραδίδεται, η νικητήρια ομάδα είναι η ομάδα που δεν παραδόθηκε.

8.) eSportsΟμάδα που θα σκοτώσει πρώτη

Ποια ομάδα θα σκοράρει το πρώτο kill στον χάρτη

Η επίσημη αναμετάδοση ή το API του παιχνιδιού, εάν είναι διαθέσιμο, είναι οριστικό για τον καθορισμό του εάν ο θάνατος ενός Ήρωα μετρά ως kill. Για παράδειγμα, όταν ένας Ήρωας σκοτώνεται από ζημιά από πύργο ή υπηρέτες χωρίς τη συμμετοχή ενός αντίπαλου Ήρωα, αυτό μπορεί να μην καταγραφεί ως kill στην αναμετάδοση, οπότε δεν υπολογίζεται ως kill για σκοπούς διακανονισμού στοιχημάτων.

9.) eSportsΗ ομάδα που θα σκοράρει το επόμενο kill

Ποια ομάδα θα σκοράρει το επόμενο kill στον χάρτη
Η επίσημη αναμετάδοση ή το API του παιχνιδιού, εάν είναι διαθέσιμο, είναι οριστικό για τον καθορισμό του εάν ο θάνατος ενός Ήρωα μετρά ως kill. Για παράδειγμα, όταν ένας Ήρωας σκοτώνεται από ζημιά από πύργο ή υπηρέτες χωρίς τη συμμετοχή ενός αντίπαλου Ήρωα, αυτό μπορεί να μην καταγραφεί ως kill στην αναμετάδοση, οπότε δεν υπολογίζεται ως kill για σκοπούς διακανονισμού στοιχημάτων.

10.) eSportsΗ ομάδα που θα σκοράρει τα περισσότερα kill

Ποια ομάδα θα σκοράρει το επόμενο kill στον χάρτη
Η επίσημη αναμετάδοση ή το API του παιχνιδιού, εάν είναι διαθέσιμο, είναι οριστικό για τον καθορισμό του εάν ο θάνατος ενός Ήρωα μετρά ως kill. Για παράδειγμα, όταν ένας Ήρωας σκοτώνεται από ζημιά από πύργο ή υπηρέτες χωρίς τη συμμετοχή ενός αντίπαλου Ήρωα, αυτό μπορεί να μην καταγραφεί ως kill στην αναμετάδοση, οπότε δεν υπολογίζεται ως kill για σκοπούς διακανονισμού στοιχημάτων.

11.) eSportsΣυνολικό σκορ από kill Over/Under

Ο συνολικός αριθμός από kill που σκοράρεται στον χάρτη
Η επίσημη αναμετάδοση ή το API του παιχνιδιού, εάν είναι διαθέσιμο, είναι οριστικό για τον καθορισμό του εάν ο θάνατος ενός Ήρωα μετρά ως kill. Για παράδειγμα, όταν ένας Ήρωας σκοτώνεται από ζημιά από πύργο ή υπηρέτες χωρίς τη συμμετοχή ενός αντίπαλου Ήρωα, αυτό μπορεί να μην καταγραφεί ως kill στην αναμετάδοση, οπότε δεν υπολογίζεται ως kill για σκοπούς διακανονισμού στοιχημάτων.

12.) eSportsΗ ομάδα που θα καταστρέψει τον επόμενο Πύργο

Ποια ομάδα θα καταστρέψει τον επόμενο Πύργο
Για τα στοιχήματα που περιλαμβάνουν πύργους, όλοι οι κατεστραμμένοι πύργοι υπολογίζεται ότι έχουν καταστραφεί από την αντίπαλη ομάδα, ακόμη και αν το τελευταίο χτύπημα ήταν από υπηρέτη.

CS:GO

13.) eSportsΗ ομάδα που θα κερδίσει τον επόμενο γύρο

Ποια ομάδα θα κερδίσει τον επόμενο γύρο
Σε περίπτωση που κάποιος γύρος εγκαταλειφθεί, όλα τα στοιχήματα σε αυτήν την αγορά θα ακυρωθούν.

14.) eSportsΧάντικαπ γύρου χάρτη

Το αποτέλεσμα του χάρτη αφού εφαρμοστεί το δηλωμένο χάντικαπ.
Σε περίπτωση εγκατάλειψης χάρτη ή αποκλεισμού, τα στοιχήματα θα ακυρώνονται εκτός εάν το αποτέλεσμα του χάντικαπ έχει ήδη καθοριστεί.
Το χάντικαπ γύρου χάρτη περιλαμβάνει γύρους παράτασης εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά.

League Of Legends

15.) eSportsΗ ομάδα που θα σκοράρει ένα Quadra Kill

Ένας παίκτης στην ομάδα θα καταχωρήσει ένα Quadra Kill

Για να καταχωρηθεί ένα πολλαπλό kill ως Quadra Kill, πρέπει να ανακοινωθεί ως εξής κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ή να καταγραφεί στο επίσημο ιστορικό παιχνιδιού.

Η επίσημη αναμετάδοση ή το API του παιχνιδιού, εάν είναι διαθέσιμο, είναι οριστικό για τον καθορισμό του εάν ο θάνατος ενός Ήρωα μετρά ως kill. Για παράδειγμα, όταν ένας Ήρωας σκοτώνεται από ζημιά από πύργο ή υπηρέτες χωρίς τη συμμετοχή ενός αντίπαλου Ήρωα, αυτό μπορεί να μην καταγραφεί ως kill στην αναμετάδοση, οπότε δεν υπολογίζεται ως kill για σκοπούς διακανονισμού στοιχημάτων.

16.) eSportsΗ ομάδα που θα σκοράρει ένα Penta Kill

Ένας παίκτης στην ομάδα θα καταχωρήσει ένα Penta Kill

Για να καταχωρηθεί ένα πολλαπλό kill ως Penta Kill, πρέπει να ανακοινωθεί ως εξής κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού ή να καταγραφεί στο επίσημο ιστορικό παιχνιδιού.

Η επίσημη αναμετάδοση ή το API του παιχνιδιού, εάν είναι διαθέσιμο, είναι οριστικό για τον καθορισμό του εάν ο θάνατος ενός Ήρωα μετρά ως kill. Για παράδειγμα, όταν ένας Ήρωας σκοτώνεται από ζημιά από πύργο ή υπηρέτες χωρίς τη συμμετοχή ενός αντίπαλου Ήρωα, αυτό μπορεί να μην καταγραφεί ως kill στην αναμετάδοση, οπότε δεν υπολογίζεται ως kill για σκοπούς διακανονισμού στοιχημάτων.
 
17.) eSportsΗ ομάδα που θα σκοτώσει τον Rift Herald

Ποια ομάδα θα σκοτώσει τον Rift Herald

Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.

Όπου δεν υπάρχει διαθέσιμη επιλογή «ισοπαλία» και αυτή η επιλογή είναι ο νικητής, όλα τα στοιχήματα στον σχετικό δείκτη ακυρώνονται.

18.) eSportsΗ ομάδα που θα σκοτώσει τον επόμενο Βαρόνο

Ποια ομάδα θα σκοτώσει τον επόμενο Βαρόνο

Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.

Όπου δεν υπάρχει διαθέσιμη επιλογή «ισοπαλία» και αυτή η επιλογή είναι ο νικητής, όλα τα στοιχήματα στον σχετικό δείκτη ακυρώνονται.

19.) eSportsΗ ομάδα που θα σκοτώσει τον επόμενο Δράκο

Ποια ομάδα θα σκοτώσει τον επόμενο Δράκο

Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.

Όπου δεν υπάρχει διαθέσιμη επιλογή «ισοπαλία» και αυτή η επιλογή είναι ο νικητής, όλα τα στοιχήματα στον σχετικό δείκτη ακυρώνονται.

20.) eSportsΗ ομάδα που θα καταστρέψει τον επόμενο Ινχίμπιτορ

Ποια ομάδα θα καταστρέψει τον επόμενο Ινχίμπιτορ

Οι Ινχίμπιτορ υπολογίζεται ότι καταστρέφονται από την αντίπαλη ομάδα, ακόμη κι αν το τελευταίο χτύπημα ήταν από υπηρέτη.

Κάθε καταστροφή ενός Ινχίμπιτορ μετράει ξεχωριστά, ακόμη και όταν έχει αναγεννηθεί και καταστρέφεται για δεύτερη ή μεταγενέστερη φορά.

Όπου δεν υπάρχει διαθέσιμη επιλογή «ισοπαλία» και αυτή η επιλογή είναι ο νικητής, όλα τα στοιχήματα στον σχετικό δείκτη ακυρώνονται.

21.) eSportsΗ ομάδα που θα καταστρέψει τον επόμενο Πύργο

Ποια ομάδα θα καταστρέψει τον επόμενο Πύργο

Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.

Τα Κτίρια που δημιουργούν οι Ήρωες δεν υπολογίζονται ως Πύργοι.

Όπου δεν υπάρχει διαθέσιμη επιλογή «ισοπαλία» και αυτή η επιλογή είναι ο νικητής, όλα τα στοιχήματα στον σχετικό δείκτη ακυρώνονται.

22.) eSportsΣυνολικοί θάνατοι Βαρόνων Over/Under

Ο συνολικός αριθμός των Βαρόνων που σκοτώνονται στον χάρτη
Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.

23.) eSportsΣυνολικοί θάνατοι Δράκων Over/Under

Ο συνολικός αριθμός των Δράκων που σκοτώνονται στον χάρτη
Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.

24.) eSportsΣυνολικοί θάνατοι Ινχίμπιτορ Over/Under

Ο συνολικός αριθμός των Ινχίμπιτορ που καταστρέφονται στον χάρτη
Κάθε ένας από τους έξι Ινχίμπιτορ υπολογίζεται μόνο για μία φορά, ακόμη και αν καταστραφεί, αναδημιουργηθεί και καταστραφεί πάλι.

25.) eSportsΣυνολικές καταστροφές Πύργων Over/Under

Ο συνολικός αριθμός Πύργων που καταστρέφονται στον χάρτη

Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.

Τα Κτίρια που δημιουργούν οι Ήρωες δεν υπολογίζονται ως Πύργοι για σκοπούς διακανονισμού του στοιχήματος.

Σε περίπτωση υποχώρησης, αυτή η αγορά θα διευθετηθεί ως ο συνολικός αριθμός των πύργων που καταστράφηκαν τη στιγμή της υποχώρησης ΣΥΝ τον ελάχιστο αριθμό επιπλέον πύργων που απαιτούνται για να εξασφαλίσει η νικητήρια ομάδα τη νίκη.

26.) eSportsΚαι οι δύο ομάδες να καταστρέψουν έναν Ινχίμπιτορ

Θα καταστρέψουν και οι δύο ομάδες έναν Ινχίμπιτορ;
Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.

27.) eSportsΚαι οι δύο ομάδες να σκοτώσουν έναν Βαρόνο

Θα σκοτώσουν και οι δύο ομάδες έναν Βαρόνο;
Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.

Dota 2

28.) eSportsΗ ομάδα που θα σκοτώσει τον επόμενο Roshan

Ποια ομάδα θα σκοτώσει τον επόμενο Roshan
Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.
Όπου δεν υπάρχει διαθέσιμη επιλογή «ισοπαλία» και αυτή η επιλογή είναι ο νικητής, όλα τα στοιχήματα στον σχετικό δείκτη ακυρώνονται.

Heroes of The Storm

29.) eSportsΠοια ομάδα θα καταστρέψει το επόμενο Οχυρό

Τα αποτελέσματα διακανονίζονται με βάση την επίσημη αναμετάδοση του παιχνιδιού από τον εκδότη ή τον διοργανωτή ή το API του παιχνιδιού, εφόσον είναι διαθέσιμο.
Όπου δεν υπάρχει διαθέσιμη επιλογή «ισοπαλία» και αυτή η επιλογή είναι ο νικητής, όλα τα στοιχήματα στον σχετικό δείκτη ακυρώνονται.